המטרות
- העלאת המודעות בקרב הקהל הישראלי ליתרונות "חופשת חורף" באילת
- שיפור המוצר התיירותי 'אילת' בעונת החורף
- יציקת תוכן רציף לתיירים ולקהילה (ולעסקים הקטנים) תוך שילוב של השניים/ שלושה
שם הקמפיין:
חבילת אילת אוהבים לארח
האסטרטגיה
קמפיין מכירתי ותדמיתי "חבילת אילת" המתרכז בקידום של חמישה סופי שבוע בעיר בעונת החורף לתיירות פנים וחוץ. כל סופ"ש מאופיין בתכנים מיוחדים לו ומשלב חבילות לינה, פעילות לקהלים שונים ומגוונים:
'סופ"ש כוכבי ילדים'
'סופ"ש צחוקים'
'סופ"ש מוזיקה קאמרית'
'סופ"ש פסטיבל הג'אז'
'סופ"ש פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב'
אסטרטגיית פרסום
שת"פ נרחב במשך ארבעה חודשים עם אתר החדשות הגדול בארץ YNET. סדרת כתבות מצולמות כל פעם בנושא בוער אחר, מודעות, קידומים ותוכן לצד קמפיין גדול בגלגלצ לחיזוק המותג וקמפיין דיגיטל מלווה סרטונים ברשת.
קהל יעד
שני קהלי מטרה עיקריים, עם התאמות לכל סופ"ש ספציפי:
קהל יעד משפחות מטיילות – משפחות עם ילדים שמחפשות חופשות עם הרבה אטרקציות לסופי השבוע של ילדים, צחוקים ותיאטרון רחוב
קהל יעד תרבות – פנייה לקהל המחפש אירועי תרבות איכותיים לסופי השבוע של המוזיקה הקאמרית והג'אז.
בהתאם לתחומי עניין ונושאים שונים (קהלים עם כוונת רכישה של מלונות ובתי הארחה, יחידות נופש להשכרה, חובבי טיולים / מחנאות / מוזיקה ועוד).
דוגמאות לפרסומים מהקמפיין
ניתוח מצב קיים
צפי ההזמנות מהשוק הפרטי לאילת בחורף נראה מדאיג. מתוכננים כמה אירועים לתקופת החורף אבל אירועים אלו לבדם אינם מספקים מספיק תוכן בעיר על מנת להעלות ביקושים. אילת עדיין לא נתפשת אצל התייר הישראלי כאטרקטיבית בחורף תחת ההנחה שבלי פעילות מים אין מה לעשות בה.
בידול המוצר הקיים
יצירת תוכן חינמי רב מאפשר מפגשים של תיירות וקהילה ליצירת חוויה הוליסטית של המוצר התיירותי החורפי באילת תוך ניצול כל יתרונות מזג האוויר המאפשר.
משך הקמפיין
עונת חורף 1.12.18-20.3.19
החלק המאתגר
אי יכול לכמת עלות מול תועלת כאשר המכירה מתפזרת בין גורמים מסחריים שונים.
מבחן התוצאה
כל האירועים והתכנים במסגרת סופי השבוע ששווקו היו מלאים עד 0 מקום.
החוויה החדשה של סוף שבוע נושאי באילת הכולל את בתי העסק המקומיים שונה ומיוחדת מחוויית החופשה הקודמת שהותירה את האורחים בין כותלי בית המלון, והייתה חזקה כי לשנות תפישה בנוגע לחופשת חורף באילת ואת ההנחה שאין מה לעשות בה בעונה הזו.