ערוצי הרשתות החברתיות של תאגיד התיירות מעניקים למבקרים בעיר מידע מקיף על הפעילויות, העסקים והפסטיבלים המתקיימים בעיר, על האטרקציות השונות והעסקים התיירותיים וכן מענה יומיומי לשאלות מבקרים. מטרת הערוצים להציג את העושר שיש לעיר להציע למגוון רחב של קהלי יעד; מטיילים ותרמילאים, משפחות וזוגות, תיירים מהעולם, צוללים ועוד.
בהיותה עיר התיירות מספר אחת בארץ, זוכה אילת להתעניינות תקשורתית נרחבת. אסטרטגיית יחסי הציבור של התאגיד דואגת לנראות תקשורתית של מגוון העסקים המקומיים, על מנת ליצור הזדהות של המבקר הזמני עם העיר ולהבליט את אירועי התוכן והתרבות שמקיים התאגיד. כל זאת על מנת לבנות לעיר תדמית תוססת, שהבילוי בה משלב תרבות, מפגשים מקומיים, טבע ונופש ובכך ליצור לה ייחוד ומקוריות.