המטרות

  1. הצגת יתרונות חופשת חורף באילת עם דגש על מחירים משתלמים ותוכן איכותי ומגוון
  2. קידום עסקים מקומיים בעונת החורף בה הביקושים קטנים בשל אירוח מאסיבי של השוק המוסדי בבתי המלון בתכניות מלאות מבוקר עד הרב
  3. חיבור הקהילה לתיירות וההיפך

שם הקמפיין:

חבילת אילת

האסטרטגיה

קמפיין מכירתי לקידום עונת החורף

'חבילת אילת' - החופשה המושלמת לחורף!

טיסה, 2 לילות בבית מלון, ארוחות במסעדות וחבילת תוכן ב-999 ₪ למבוגר ו 499 ₪ לילד!
שמונה סופי שבוע מותאמים לקהלים שונים: זוגות, משפחות, חבר'ה וחובבי תרבות.
בכל סוף שבוע מגוון פעילויות! ארוחות במיטב המסעדות, מופעי סטנד-אפ, פעילויות אקסטרים, שיעורי יוגה, מסיבות חוף, טיולי טבע, הופעות לילדים, חדרי בריחה, הצגות ומופעים, כולל לינה וטיסות- 'הכול כלול' אבל אחרת.

אסטרטגיית פרסום

היות ותאגיד התיירות הנו חל"צ (חברה למען הציבור) חברנו לחברת התעופה ארקיע שדרכה נמכרו החבילות במלואן. יחד קידמנו את החבילות בערוצים רבים כאשר המרכזי היה אתר ארקיע שהגיש את האינפורמציה לכל מבקר שהתעניין בטיסה לאילת. השתמשנו בטלוויזיה כפלטפורמה כוללת ליצירת מודעות וחשיפה נרחבת, ברדיו להעברת מסרים ספציפיים לאורך כל שלושת החודשים, כמדיה משלימה שתתרום לרפיטיציה והגדלת חשיפה, במובייל/עיתונות לצורך חשיפה גבוהה לקהל הרחב, שתאפשר גם שינוי תדמיתי לצד חשיפה ממוקדת לקהלי היעד של הפעילויות השונות ובכלים דיגיטליים מגוונים לכיסוי רחב של הקהל, אתרי נישה והתמקדות באתרים רלוונטיים וברשתות החברתיות בעיקר פייסבוק לצורך טירגוט מדויק לפי תחומי עניין.

קהל יעד

חבילות הותאמו למשפחות, חבר'ה, זוגות וחובבי תרבות

דוגמאות לפרסומים מהקמפיין

ניתוח מצב קיים

עונת החורף באילת מאופיינת בתיירות מוסדית (כנסים/ ארגונים/ נופשי חברה ועוד) מה שמקשה על עסקים קטנים בעיר כגון אטרקציות, מסעדות, מקומות בילוי ואחרים. הירידה בביקוש של תיירות בודדים נובעת בעיקר מהסיבה שאילת אינה נתפשת בעיני התיירים הישראליים מתאימה כחופשת חורף בין היתר בשל ההנחה כי ללא פעילות מים כמו ים או בריכה אין מה לעשות בה.

בידול המוצר הקיים

השימוש במונח 'הכול כלול' מתייחס בעולמות התיירות והנופש ללינה, אוכל ותוכן במקום אחד- בית המלון בו מתארחים. הפעם הורכבה חבילת 'הכול כלול' בשיתוף עסקים רבים בעיר ובסבסוד התכנים על ידי התאגיד. בכל האירועים אפשרנו גם לתושבי העיר לקחת חלק ללא עלות.

משך הקמפיין

עונת חורף 21.11.17 עד 24.02.18

החלק המאתגר

אי יכולת לשלוט במכירות באופן ישיר ושימוש באתר שמציע במקביל גם חבילות 'הכול כלול' אמיתיות סגורות בבתי מלון. בנוסף תחרות מחירים מצד בתי מלון אחרים שלא לקחו חלק בקמפיין, על פי ביקוש שמשתנה בכל רגע על פי כוחות השוק.

מבחן התוצאה

הקמפיין הצליח באופן אבסולוטי ונמכרו כל החבילות שהוזמנו, כאשר הביקושים הגבוהים ביותר היו בקרב משפחות וחבר'ה.
הקמפיין הוביל לשיתוף פעולה לא צפוי בעקבות הבאזז שיצר ברשתות שהוביל את מנהלי הקהילות המובילות 'אבא פגום' ו'המנכליות' לפנות לתאגיד התיירות בבקשה להתאים סופ"ש מיוחד עבור החברים בקבוצות הפייסבוק שלהם.