המטרות

  1. קידום תיירות חול לאילת ויצירת ביקושים לטיסות לשדה התעופה הבינ"ל שנפתח- רמון

  2. טיפול מתמשך לאורך העונה מותאם קהלי יעד ממדינות שונות

     

  3. חיזוק עונת החורף

שם הקמפיין:

EILAT WINTER SUN FESTIVAL

האסטרטגיה

בכדי לאגם משאבים פנינו לשותפים העיקריים משרד התיירות והתאחדות מלונות אילת ליצור יחדיו פסטיבל מתמשך של 5 חודשים שיכלול כ-35 אירועים בינלאומיים שונים לקהלים שונים ומגוונים. ערכנו כנס מפיקים במרכז, יצאנו במכרזים ושכרנו מפיק מתכלל. יחד הפכנו למוצר אחד של פסטיבל מתמשך על העונה בשם Eilat winter sun festival. הפסטיבל נתן מענה גם לבקשת משרד התיירות למוצר אחד לקידום ולא מסרים רבים.

אסטרטגיית פרסום

עבור תיירים אופציונליים מחו"ל הוקם אתר בחמש שפות שקידם את כל תכני האירוע ושווק על-ידי משרד התיירות במדינות היעד. החבירה לשותפים הגדולים אפשרה קמפיינים רבים בחו"ל, שיווק על ידי פסטיבלים קיימים שנכללו ב WSF, פנייה ממוקדת לקהלים שונים על פי אופיו של כל אירוע. עבור הקהל הישראלי נבחרו 'פילרים' רבים בטלוויזיה, נעשה שת"פ גדול עם MAKO בכל הפלטפורמות כולל אתר תוכן. תכניות רדיו כגון דידי הררי ומובילים אחרים, מיתוג עירוני מאסיבי (לראשונה מותגו גדרות שדה התעופה שהתפנה, מפות של העיר ממותגות WSF, מדבקות שחולקו בבתי עסק וחנויות רבות ועוד)

קהל יעד

סגמנטים שונים על פי תחומי עניין מגוונים

דוגמאות לסרטונים מהקמפיין

ניתוח מצב קיים

לתוך השנה השלישית בנוהל תמיכות אילת עלינו לשכנע את חברות התעופה הזרות להגדיל כמות טיסות ומגוון יעדים על ידי כך שיראו שיש ביקושים גבוהים לטיסות. בסקר שקיים המשרד יחד עם התאגיד בסיום עונת חורף 2018 עלה בברור כי המוצר התיירותי של אילת בקרב התיירים מחו"ל חסר משמעותית בכל הקשור לתוכן.

בידול המוצר הקיים

פסטיבל מתמשך אחד גדול שמשווק לכלל מדינות היעד מהן יש טיסות לרמון. פסטיבל בו כל אחד יכול למצוא משהו עבורו ולהזמין טיסה לשבוע המבוקש.

משך הקמפיין

נוב' 2019-אפריל 20

מבחן התוצאה

אילת קיבלה חשיפה מדהימה והייתה היענות רבה לאירועים. בכדי לוודא שאכן הושגה התוצאה הרצויה בסקר דומה שהתקיים עם השבים מאילת ברמון בסוף עונת 2020, עלה כי בהתייחסות לציון על תוכן אטרקטיבי בעיר קיבלה העיר ניקוד של 4.9 מתוך 5. נגיף הקורונה שפרץ לחיינו בהפתעה בחודש מרץ 2020 עצרה את הקמפיין כחודש לפני סיומו.