המטרות

  1. שיפור תדמית העיר אילת תוך ניסיון צמצום והפחתה של תגובות שליליות ברשת כלפיה.
  2. הצפת יתרונות חופשת חורף בעיר.
  3. חיבור תושבי העיר (המארחים) לתיירים הפוקדים את העיר.

שם הקמפיין:

אילתים אוהבים לארח

האסטרטגיה

חיבור הקהלים השונים לנותני השירות הנוגעים ישירות בתייר בסגמנטים שונים של אירוח כמו צלילה, טיולי מדבר, קולינריה, בילויים ועוד. זאת על ידי "האנשת" נותני השרות וצילום עדויות מחייהם כמארחים עם דגש על כמה אוהבים לארח.

אסטרטגיית פרסום

דף פייסבוק מושקע ובו סדרת קטעי וידאו שמציגים אילתיים במרכז העשייה התיירותית.
רדיו, טלוויזיה וכתבות עיתונות.

קהל יעד

כולם

דוגמאות לסרטונים מהקמפיין

ניתוח מצב קיים

באופן מובהק למדנו שללא כל קשר לתוכן המוצע באילת בתקופת החורף, כל הכתבות שמתפרסמות ברשת על אירוח באילת גוררות אחריהן תגובות שליליות ושיח ביקורתי וקשה על העיר שבעיקרו מעלה טענות על מחירים גבוהים מאוד ומחסור בתוכן.

בידול המוצר הקיים

אילתים הם מארחים מלידה. כולנו מורגלים לאורך חיינו לארח משפחה, חברים ומכרים ואין חג או קיץ בו כל 'אילתי' מקבל טלפון ממישהו שהיה איתו בצבא או למד איתו לתואר 'אני מגיע לאילת' ונוחת לו בסלון. חשבנו על המזרנים שכולנו מחזיקים מאחורי הארונות והבנו שאירוח הוא ב DNA של כולנו עם או בלי קשר לעובדה ש 80% מתושבי העיר עובדים ישירות בענפי התיירות והאירוח השונים.

משך הקמפיין

עונת חורף 2016+-2017 בין החודשים נוב'-מרץ

מבחן התוצאה

הקמפיין הצליח מעל לכל ציפייה שהייתה לנו, עד כדי כך שחובק גם על ידי העיר והפך לסלוגן התיירות של אילת ולשמו של עמוד הפייסבוק הרשמי של תיירות אילת וכך נשאר עד היום.

דוגמאות יח"צ