המטרות

  1. לעודד תיירות ישראלית לבוא לנפוש באילת בקיץ ולא לחשוש מהתקהלויות
  2. השמיים לעולם סגורים אבל אילת היא לא פשרה. לייצר תחושה שאילת זה לא פחות מחו"ל
  3. להתגבר על חסם הפחד מהתקהלויות טרם תקופת החיסונים

שם הקמפיין:

הכי מתאים עכשיו אילת

האסטרטגיה

על ידי סרטונים מלהיבים מצולמים בעיקר בטבע ביקשנו לייצר תחושת געגוע לכיף הפשוט של אילת, לים הכחול ולמדבר האדום שלה. זאת לצד סיקור ארצי נרחב שעסק בפרסום האי הירוק והוריד את מפלס החרדה. נבחר סלוגן שמקליל את ההתלבטות אם לבחור באילת 'הכי מתאים עכשיו אילת' וזה מתוך ההבנה שאילת היא הכי חו"ל בישראל ומפאת הגעגוע לנסיעות כולם רוצים להגיע אליה.

אסטרטגיית פרסום

לראשונה חברנו למשרד פרסום ('באומן-בר-ריבנאי') שיצר קריאייטיב נפלא. תמהיל השיווק כלל תשדירים קצרים רבים בטלוויזיה, שת"פ גדול עם MAKO בכל הפלטפורמות כולל מיני סייט שמוקדש כולו לאילת. תכניות רדיו כמו דידי הררי, טייכר וזרחוביץ' ועוד, שת"פ עם 'למטייל' בפרינט ובדיגיטל שם חיפש קהל המטיילים תשובות על מרחבים הפתוחים בארץ וכמובן קמפיין דיגיטל נרחב מובל על ידי סרטונים.

קהל יעד

עם ישראל

דוגמאות לפרסומים מהקמפיין

ניתוח מצב קיים

חרף משבר הקורונה תיירים מחו"ל לא יכולים להיכנס לישראל וטרם נמצא החיסון המיוחל. תיירים נופשים בעיקר בקפסולות במקומות מבודדים כגון צימרים ווילות פרטיות ופחות במקומות הומי אדם. אילת של הקיץ נתפשת כעמוסה ומסוכנת. סגן ראש עיריית אילת אלי לנקרי, מוביל מול הממשלה את הפעלת מודל 'אי ירוק' ומאפשר נופש בעיר רק בהצגת בדיקות קורונה שליליות בכניסה אליה, דבר המייצר תחושת ביטחון בקרב התיירים.

בידול המוצר הקיים

הפעלת מודל אי ירוק המאפשר תחושת ביטחון בתוך מגיפה עולמית

משך הקמפיין

6-9.2020

החלק המאתגר

הפעלת אי ירוק על כל הכרוך בכך (בירוקרטית, כספית, מערכתית וכו').

מבחן התוצאה

עם או בלי קשר קשה למדוד. השילוב של אי ירוק עם קמפיין ארצי רחב ושמיים סגורים אפשר לאילת את אחד הקייצים הטובים ביותר בקיומה מבחינה תיירותית.