המטרות

  1. לעודד תיירות ישראלית לנפוש באילת בעונת החורף על-ידי שיפור המוצר שהיא מציעה

  2. לאפשר פרנסה לקהילה גדולה של עצמאים מקומיים שנלקחה מהם בעקבות משבר הקורונה

  3. להעניק ערך מוסף לחופשה בעצם החוויה ובין היתר על ידי קיום המפגש בין התיירים והקהילה

שם הקמפיין:

101 חוויות, 0 שקלים, אילת אחת

האסטרטגיה

שימוש במילה 'חוויה' כמי שמאגדת בתוכה כל דבר-מה שאדם עושה, התנסות בעלת קונוטציה מרגשת וחיובית. '101 חוויות, 0 שקלים, אילת אחת' הוא קמפיין שמתמודד ומפצח שתיים מהטענות הקשות שעולות תדיר כלפי העיר- 'אין מה לעשות בה' ו'היא יקרה'. יחד עם זאת, יצירת ערך מוסף המבוסס על מפגשים קטנים ואינטימיים עם אמנים ובעלי עסקים מקומיים ומעניק חוויה נזכרת.

אסטרטגיית פרסום

'סרטוני חוויה' שקודמו בדיגיטל וברשתות החברתיות, קמפיין רדיו 'גלגלצ' רחב היקף, מיתוג עירוני מאסיבי (אוטובוסים, שילוט 3X1 בכניסה לעיר וברחובותיה הראשיים, נון סטופים, מתקני פרסום על הטיילת, מסכים אלקטרוניים, תקשורת מקומית, חלוקת פרינטים בבתי המלון, פעילות קד"מ ועוד).

קהל יעד

עם ישראל

דוגמאות לפרסומים מהקמפיין

ניתוח מצב קיים

מגפת הקורונה ממשיכה ללוות אותנו ולמרות החיסונים, תיירים ממדינות חו"ל עוד רחוקים מלהגיע. מתוך המגבלות הקיימות ביקשנו להמשיך להישען על הטבע כמשאב עיקרי ולהעניק לנופשים באילת ערך מוסף לחופשה. מגמות תיירות חדשות של נופשים שכבר לא מחפשים אטרקציות גדולות או מתחמים עמוסי אנשים, אלא דווקא את הפשוט והאותנטי, המקומי 'האמיתי' שמעניין לחקור ולגלות.

בידול המוצר הקיים

מודל שטרם היה כמותו בישראל (רשות שמממנת תוכן חינמי ע"ב קבוע ובמשך חמישה חודשים בשנה)
מזג אוויר ייחודי המאפשר קיום פעילות בחוץ ב95% מימי עונת החורף

משך הקמפיין

נובמבר 2020- מאי 2021 (התארך בשל סגל שהיה בחודשים ינואר ופברואר 2021)

החלק המאתגר

הפן הטכנולוגי. הרעיון נולד לתוך אתר שלא היה מותאם מבחינה טכנית למערכות רישום, קליטה ומשוב. כמו כן, המשתתפים שלעיתים רבות נרשמו ותפסו מקומות אך בשל העובדה שלא הייתה מחויבת כספית לא הגיעו.

מבחן התוצאה

הצלחה מסחררת. הסדנאות והתכנים התקיימו ברישום מלא, הפידבקים שנתקבלו מאנשים שלקחו חלק היו מהטובים שנתקבלו. הוחלט להשאיר באופן קבוע כקמפיין חורף לתיירות ישראלית.